fredag 27 juli 2012

Äntligen!!



Ärligt talat, jag trodde aldrig att denna dag skulle komma! Och nu är den här! Hela min kropp fylls av hopp och möjligheter. Helt plötsligt känns ingenting omöjligt längre.
Vi kanske kan bo på planeten mars inom 5 år!
Takida kanske helt plötsligt släpper en bra låt?
Den kvinnliga orgasmen kanske inte är en myt?
För som sagt inget känns omöjligt längre! För vet ni? Från och med idag så ändras hela mitt liv.
Joel Flink kliver in i vuxen värden på riktigt. Från och med idag kan jag varje gång jag blir andfådd, sträcker mig lite eller bara inte har lust att göra en viss sak. Så kan jag ALLTID sätta mig ner lite stelt, grimasera lite ansträngt samtidigt som jag stönar till lite besvärat och säga dom magiska orden.
Dom magiska orden som får alla dom yngre att sträcka på sig och ta hand om skitgörat som en annan vill slippa. Dom magiska orden som får alla dom äldre att med ett allvarligt sorgset ansiktsuttryck nicka medlidande.
- Å fy fan, ja man är ju inte 25 längre...

Alltså fattar ni ? 26 år! Mannens absolut bästa ålder.
Jag kan fortfarande gå och ta en powernap mitt på dagen, medans alla ni äldre går och tar eran gubbvila.
Jag kan lägga dyra pengar på saker som whisky och riktigt god mat, medans dom yngre försöker överleva på billys och 5,2an
Jag kan ha mössa inomhus utan att det ifrågasätts!
Och råkar jag vara orsaken till att det blir dålig stämning i en grupp så kan jag alltid rädda det med att säga saker som att:
-När jag växte upp då var vi minsann utomhus jämt!
Och allt hat och vrede flyttas genast till den yngre generationen!

Kort sagt, jag både har och äter kakan, jag liksom ligger runt med bägge systrarna, eller för att vara ännu tydligare. Jag befinner mig i ålderdomens svar på en kameleont hudad hermafrodit!

Så från er alla till bara mig, ett stort stort grattis!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: